Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anılar harici pek bir özlem yaşamazsınız zaten herkes anılarını özlediği için okulu özlüyor
Okul, sizi bir yere kadar getirdi ama hayata tutunmanızı, hayatı tanımanızı, iş kurmanızı vs asla sağlayamaz. Bunların hepsini tecrübe ederek kendiniz öğreneceksiniz, hayatınızda başarılar diliyorum. Okulu özletmeyecek bir hayat yaşamanız dileğiyle
Bin Yaşayın Hocam çok doğru söylediniz teşekkür ederim.