Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan anılarını özler. Yoksa derslerle de çok aranız yokmuş zaten.
evet hocam binevi öyle bide bir kaç çok sevdiğim hocam var onlarıda özlemedim değil. yakında yanlarına giderim.