Konu
Yarın Okula Gidememek Nasıl Bir His?
07-09-2025, 21:39:44
#22
Oxenta Digital
oxentasoft.com
İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 sene değil ne yazık ki.
r10 yaş sınırı 16 kendimden biliyorum bende 16 yaşında üye olmuştum sizde son 1 aydır üyesiniz sanırsam 11. sınıfa geçtiniz veya 12. sınıfa.