Okuldan nefret ederdim yaklaşık 15 sene oldu üniversiteyi bitirip öğrenciliği tamamlayalı.
Keşke hep öğrenci kalsaydım diyorum şimdi
aynı şekilde ben de nefret ediyorum sadece anılar vb özleniyor umarım ilerde aynı şekilde bende söylemem.
Güzel mi bilemedim yaş alıp gidiyor maalesef. Zaman çok hızlı geçiyor sanki dün lise sıralarındaydim.
Hocam herşeyin hayırlısı ne güzel bakın sizin geçtiğiniz sıralardan şimdi çocuklarınız geçicek bu çok güzel bişey.
Sağlıklu mutlu huzurlu yaşlar dileğiyle