OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam binevi öyle bide bir kaç çok sevdiğim hocam var onlarıda özlemedim değil. yakında yanlarına giderim.
Bu vefayı gösterebilmek de çok güzel. 30 yaşındayım, ilkokul ve lise döneminden görüştüğüm iki öğretmenim hala mevcut.