OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üzülmeyin hocam inanın çok özleyeceksiniz. (kendimi 40 yaşında öğüt veren birisi gibi zannettim )

sizinde bir seneniz kalmış dişinizi sıkın
1 sene değil ne yazık ki.