OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 yaş sınırı 16 kendimden biliyorum bende 16 yaşında üye olmuştum sizde son 1 aydır üyesiniz sanırsam 11. sınıfa geçtiniz veya 12. sınıfa.
Pm ilettim.