OxentaDigital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yarın Okula Gidememek Nasıl Bir His?
44
●1.348
- 07-09-2025, 21:38:501 sene değil ne yazık ki.OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2025, 21:38:54sağolun hocam evet gerçekten bazı öğretmenler bir öğretmenden ziyade bir anne, bir baba, bir abi oluyorlar bize çok yararları oluyor o açıdan cidden öğretmenlerimizin kıymeti çok önemli.Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2025, 21:39:44r10 yaş sınırı 16 kendimden biliyorum bende 16 yaşında üye olmuştum sizde son 1 aydır üyesiniz sanırsam 11. sınıfa geçtiniz veya 12. sınıfa.İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2025, 21:47:53Güzel mi bilemedim yaş alıp gidiyor maalesef. Zaman çok hızlı geçiyor sanki dün lise sıralarındaydim.OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2025, 21:57:56aynı şekilde ben de nefret ediyorum sadece anılar vb özleniyor umarım ilerde aynı şekilde bende söylemem.ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam herşeyin hayırlısı ne güzel bakın sizin geçtiğiniz sıralardan şimdi çocuklarınız geçicek bu çok güzel bişey.SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlıklu mutlu huzurlu yaşlar dileğiyle
- 07-09-2025, 22:05:36Hocam git dursun ama dediğinde haklısın hayatın ne getireceği belli olmuyor 👍🏻OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üzülmeyin hocam inanın çok özleyeceksiniz. (kendimi 40 yaşında öğüt veren birisi gibi zannettim