Yarın Okula Gidememek Nasıl Bir His?
44
●1.348
- 07-09-2025, 21:24:03hocam başarısız olmanız sizin pes edip etmemeniz ile alakalı onun için çabalamanız gerekmektedir. üniversite konusuna gelirsekte şuan lise mezunuyum ve üniversiteye gitmek hiç aklımda yok çünkü sonucunun ne olduğunu biliyorum ve görüyorum. onun için canınızı sıkmayın bir işte başarısız olduysanız hayat bitmiş değil çabalayın pes etmeyin gerisi hikaye.emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2025, 21:25:35üniversiteye gideceğimi kim söyledi hocamYegenoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yıllardır mücadele içindeyiz hayatımızın koşması için üniversite okumaya gerek yok. gidilir fakat öylesine
- 07-09-2025, 21:26:40Anılar harici pek bir özlem yaşamazsınız zaten herkes anılarını özlediği için okulu özlüyor

Okul, sizi bir yere kadar getirdi ama hayata tutunmanızı, hayatı tanımanızı, iş kurmanızı vs asla sağlayamaz. Bunların hepsini tecrübe ederek kendiniz öğreneceksiniz, hayatınızda başarılar diliyorum. Okulu özletmeyecek bir hayat yaşamanız dileğiyle
- 07-09-2025, 21:27:54Bin Yaşayın HocamAras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok doğru söylediniz teşekkür ederim.
- 07-09-2025, 21:33:01evet hocam binevi öyle bide bir kaç çok sevdiğim hocam var onlarıda özlemedim değil. yakında yanlarına giderim.Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
