Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu vefayı gösterebilmek de çok güzel. 30 yaşındayım, ilkokul ve lise döneminden görüştüğüm iki öğretmenim hala mevcut.
sağolun hocam evet gerçekten bazı öğretmenler bir öğretmenden ziyade bir anne, bir baba, bir abi oluyorlar bize çok yararları oluyor o açıdan cidden öğretmenlerimizin kıymeti çok önemli.