• 18-07-2025, 18:15:36
    #1
    Merhabalar haziran 20 sinde bir siteye yerleştim, 5 gün önce apartmanda biri vefat etmiş 3 günde anlamışlar (ben 1 haftadır tatildeydim). Eve geldim her yer ceset kokuyor, yönetim temizlik şirketine temizletti fakat apartman boşluğundan evin her yerini koku sindi. Olayın kötü yanı da yan dairem de olması, ben evden çok soğdum eve giremiyorum, başka eve çıkmak istiyorum fakat evi tutalı daha 1 ay olmadı, 1 yıllık kontrat var, ne yapabilirim sizce arkadaşlar haklarım neler tam olarak? Bunu psikolojim bozuldu diye gösterebilir miyim?
  • 18-07-2025, 18:18:31
    #2
    Ev sahibinizle anlaşın durumu anlatın çıkmak istediğinizi söyleyin anlayışla karşılayabilir.Aksi halde mahkeme düzeyinde kalan 11 ayın kirasını sizden alabilir.Böyle bi olay ile karşılaşmadım ama binada çok fazla kedi beslendiği için çıkan bi komşumuz vardı ev sahibiyle sıkıntıya girmişlerdi ama sonradan çözülmüş ne oldu ne bitti bilemiyorum.Öncelikle ev sahibi ile anlaşman
  • 18-07-2025, 18:53:09
    #3
    Seo Hizmetleri
    @Fahrettin;@fatihozdemir1; ilgilenebilir
  • 18-07-2025, 20:14:49
    #4
    Çıkacaksanız çıkın ne kontratı. Kontratların hiç bir geçerliliği yok haklı sebebin var seni evde zorla tutup senden zorla para alacak değiller ya. Aynı olay bi yakinimin başından geçti ama o ceset 5 6 gün sonra farkedilmiş bir türlü kokunun gecmedigini dile getiriyordu direkt çıktılar zaten
  • 18-07-2025, 20:16:09
    #5
    Reckless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibinizle anlaşın durumu anlatın çıkmak istediğinizi söyleyin anlayışla karşılayabilir.Aksi halde mahkeme düzeyinde kalan 11 ayın kirasını sizden alabilir.Böyle bi olay ile karşılaşmadım ama binada çok fazla kedi beslendiği için çıkan bi komşumuz vardı ev sahibiyle sıkıntıya girmişlerdi ama sonradan çözülmüş ne oldu ne bitti bilemiyorum.Öncelikle ev sahibi ile anlaşman
    Nasil alacak hocam kalan 11 ay kirayı ben anlamadim
  • 18-07-2025, 20:18:35
    #6
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasil alacak hocam kalan 11 ay kirayı ben anlamadim
    Ortada 1 yıllık kira sözleşmesi var.Ev sahibi takıntılı ise avukat ve mahkemelerde sözleşmenin kalan ay olarak ücretini alabilir.
    Ben bu sözleşmeye güvenerek borçlandım gibi bahaneler sunabilir.
  • 18-07-2025, 20:23:52
    #7
    Reckless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada 1 yıllık kira sözleşmesi var.Ev sahibi takıntılı ise avukat ve mahkemelerde sözleşmenin kalan ay olarak ücretini alabilir.
    Ben bu sözleşmeye güvenerek borçlandım gibi bahaneler sunabilir.
    Oldu bu hocamız çıktıktan sonra ev sahibi evi yeniden kiraya versin hem bu kişiden hem yeni kiraya verdiği kişiden kira alsın iyiymiş ne güzel memleket. Yeni giren kişide kokudan dayanamayıp çıkarsa onada bi dava açar ayda 3 kira gelir havadan
  • 18-07-2025, 20:26:12
    #8
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldu bu hocamız çıktıktan sonra ev sahibi evi yeniden kiraya versin hem bu kişiden hem yeni kiraya verdiği kişiden kira alsın iyiymiş ne güzel memleket. Yeni giren kişide kokudan dayanamayıp çıkarsa onada bi dava açar ayda 3 kira gelir havadan
    Tabi kiraya veremezse dediğim geçerli oluyor.Kiraya verirse kalan sözleşme süresinin ücretini alamaz.
    Bunlar tabiki etik değil başıma geldiği için söylüyorum.Önlem almakta yarar var.
  • 18-07-2025, 20:37:38
    #9
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkacaksanız çıkın ne kontratı. Kontratların hiç bir geçerliliği yok haklı sebebin var seni evde zorla tutup senden zorla para alacak değiller ya. Aynı olay bi yakinimin başından geçti ama o ceset 5 6 gün sonra farkedilmiş bir türlü kokunun gecmedigini dile getiriyordu direkt çıktılar zaten
    dava açarsa ne gibi sorunlar olur hocam