Reckless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortada 1 yıllık kira sözleşmesi var.Ev sahibi takıntılı ise avukat ve mahkemelerde sözleşmenin kalan ay olarak ücretini alabilir.
Ben bu sözleşmeye güvenerek borçlandım gibi bahaneler sunabilir.
Oldu bu hocamız çıktıktan sonra ev sahibi evi yeniden kiraya versin hem bu kişiden hem yeni kiraya verdiği kişiden kira alsın iyiymiş ne güzel memleket. Yeni giren kişide kokudan dayanamayıp çıkarsa onada bi dava açar ayda 3 kira gelir havadan