Kiracı hakları acil yardım gerekiyor
14
●506
- 18-07-2025, 18:15:36Merhabalar haziran 20 sinde bir siteye yerleştim, 5 gün önce apartmanda biri vefat etmiş 3 günde anlamışlar (ben 1 haftadır tatildeydim). Eve geldim her yer ceset kokuyor, yönetim temizlik şirketine temizletti fakat apartman boşluğundan evin her yerini koku sindi. Olayın kötü yanı da yan dairem de olması, ben evden çok soğdum eve giremiyorum, başka eve çıkmak istiyorum fakat evi tutalı daha 1 ay olmadı, 1 yıllık kontrat var, ne yapabilirim sizce arkadaşlar haklarım neler tam olarak? Bunu psikolojim bozuldu diye gösterebilir miyim?
- 18-07-2025, 18:18:31Ev sahibinizle anlaşın durumu anlatın çıkmak istediğinizi söyleyin anlayışla karşılayabilir.Aksi halde mahkeme düzeyinde kalan 11 ayın kirasını sizden alabilir.Böyle bi olay ile karşılaşmadım ama binada çok fazla kedi beslendiği için çıkan bi komşumuz vardı ev sahibiyle sıkıntıya girmişlerdi ama sonradan çözülmüş ne oldu ne bitti bilemiyorum.Öncelikle ev sahibi ile anlaşman
- 18-07-2025, 20:14:49Çıkacaksanız çıkın ne kontratı. Kontratların hiç bir geçerliliği yok haklı sebebin var seni evde zorla tutup senden zorla para alacak değiller ya. Aynı olay bi yakinimin başından geçti ama o ceset 5 6 gün sonra farkedilmiş bir türlü kokunun gecmedigini dile getiriyordu direkt çıktılar zaten
- 18-07-2025, 20:16:09Nasil alacak hocam kalan 11 ay kirayı ben anlamadimReckless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2025, 20:18:35Ortada 1 yıllık kira sözleşmesi var.Ev sahibi takıntılı ise avukat ve mahkemelerde sözleşmenin kalan ay olarak ücretini alabilir.Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu sözleşmeye güvenerek borçlandım gibi bahaneler sunabilir. - 18-07-2025, 20:23:52Oldu bu hocamız çıktıktan sonra ev sahibi evi yeniden kiraya versin hem bu kişiden hem yeni kiraya verdiği kişiden kira alsın iyiymiş ne güzel memleket. Yeni giren kişide kokudan dayanamayıp çıkarsa onada bi dava açar ayda 3 kira gelir havadanReckless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2025, 20:26:12Tabi kiraya veremezse dediğim geçerli oluyor.Kiraya verirse kalan sözleşme süresinin ücretini alamaz.Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar tabiki etik değil başıma geldiği için söylüyorum.Önlem almakta yarar var. - 18-07-2025, 20:37:38dava açarsa ne gibi sorunlar olur hocamLareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle