Çıkacaksanız çıkın ne kontratı. Kontratların hiç bir geçerliliği yok haklı sebebin var seni evde zorla tutup senden zorla para alacak değiller ya. Aynı olay bi yakinimin başından geçti ama o ceset 5 6 gün sonra farkedilmiş bir türlü kokunun gecmedigini dile getiriyordu direkt çıktılar zaten