Merhabalar haziran 20 sinde bir siteye yerleştim, 5 gün önce apartmanda biri vefat etmiş 3 günde anlamışlar (ben 1 haftadır tatildeydim). Eve geldim her yer ceset kokuyor, yönetim temizlik şirketine temizletti fakat apartman boşluğundan evin her yerini koku sindi. Olayın kötü yanı da yan dairem de olması, ben evden çok soğdum eve giremiyorum, başka eve çıkmak istiyorum fakat evi tutalı daha 1 ay olmadı, 1 yıllık kontrat var, ne yapabilirim sizce arkadaşlar haklarım neler tam olarak? Bunu psikolojim bozuldu diye gösterebilir miyim?