Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkacaksanız çıkın ne kontratı. Kontratların hiç bir geçerliliği yok haklı sebebin var seni evde zorla tutup senden zorla para alacak değiller ya. Aynı olay bi yakinimin başından geçti ama o ceset 5 6 gün sonra farkedilmiş bir türlü kokunun gecmedigini dile getiriyordu direkt çıktılar zaten
dava açarsa ne gibi sorunlar olur hocam