Ev sahibinizle anlaşın durumu anlatın çıkmak istediğinizi söyleyin anlayışla karşılayabilir.Aksi halde mahkeme düzeyinde kalan 11 ayın kirasını sizden alabilir.Böyle bi olay ile karşılaşmadım ama binada çok fazla kedi beslendiği için çıkan bi komşumuz vardı ev sahibiyle sıkıntıya girmişlerdi ama sonradan çözülmüş ne oldu ne bitti bilemiyorum.Öncelikle ev sahibi ile anlaşman
Nasil alacak hocam kalan 11 ay kirayı ben anlamadim