Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasil alacak hocam kalan 11 ay kirayı ben anlamadim
Ortada 1 yıllık kira sözleşmesi var.Ev sahibi takıntılı ise avukat ve mahkemelerde sözleşmenin kalan ay olarak ücretini alabilir.
Ben bu sözleşmeye güvenerek borçlandım gibi bahaneler sunabilir.