Oldu bu hocamız çıktıktan sonra ev sahibi evi yeniden kiraya versin hem bu kişiden hem yeni kiraya verdiği kişiden kira alsın iyiymiş ne güzel memleket. Yeni giren kişide kokudan dayanamayıp çıkarsa onada bi dava açar ayda 3 kira gelir havadan
Tabi kiraya veremezse dediğim geçerli oluyor.Kiraya verirse kalan sözleşme süresinin ücretini alamaz.
Bunlar tabiki etik değil başıma geldiği için söylüyorum.Önlem almakta yarar var.