Faiz uzunca bir süredir hatri sayilir seviyelerde. (2023te satsa ) 2 sene önce 6ya satmış olsa bugün ortalama 24 ayda x 250 bin = 6 milyon faiz geliri olmuş olacakti.
Bugün 12 milyonu olacaktı ve mevcut evinden nerdeyse 2 tane alacaktı. Yani faiz her zaman eldeki mali yok eder fikri yanlıştır.
Evip Satıp Faize Yatırma Fikri Çık Aklımdan
43
●3.520
- 19-06-2025, 23:11:48Bu mevzu bilinmeze döndü her bir mevzu olacak dolar patlayacak faize koyduğumuz malı bile alamayacağız bakış açısı bilinmez bir korkuya döndü ama bu zamana kadar faizde duranlar bu durumdan etkilenmedi

çünkü korkulan olmadı, ülkenin cumhurbaşkanı olmaya en şansı yüksek siyasisini içeri attılar hala beklenen olmadı. Ben mesela 1 yıl önce arabamı sattım daha iyi bir araba aldım aklıma faize atıp beklemek vardı ve eğer bunu yapsaydım şimdi
mevcut aracımdan daha iyisini daha az ödeyerek alacaktım..
ama Türkiyede yaşamak belirsizlikleri de beraberinde getiriyor bu döviz patlamamış olabilir ama yarın patlamayacağının garantisi yok işte bu korku kötü olan
- 20-06-2025, 15:13:03Bu ülkede paranın değerini koruyup birde kar ettiren tek şey ticarettir.The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2025, 15:18:51Olmaz olmaz demeyin hocam bu ülkede her şey olur. 430 bine aldığımız ev şu an 6 milyon. 1. yılı dolduğunda 2.5 milyondu. Yani demem o ki 1 yılda 2 katını geç 3-4 katını geçebiliyor. 2-3 yılda 10 katını geçebiliyor. Bu işi yapacak adamın oradan gelen paraya da hiç dokunmadan yine faize yatırması gerek ki altın,ev vb karşısında para çürümesin.erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2025, 15:30:01Büyük risk. Ev bir sermaye değilki satıp parasını değerlendirebilesin. Ev bir ihtiyaçtır. Sermaye ev dışında kazanılan paradır.SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doviz bir süredir yerinde sayıyor. Eğer atağa kalkarsa, Bu 7 milyonluk ev bir iki ayda 15 milyon olur.
Faiz birkaç yıldır kazandırıyor gibi gözüküyor. Ama bu durum hep böyle gitmez - 20-06-2025, 16:28:40Aklımdakileri yazmışsınız hocam.MeyRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda asgari ücretli kişi bile yemek parasını faize yatırıyor. Bu sistem kötü patlayacak ki şu anda bile enflasyona yetişemiyorlar.

