Evip Satıp Faize Yatırma Fikri Çık Aklımdan
43
●3.520
- 19-06-2025, 21:44:41geç kaldın hocam 1 yıldır yapsaydın ya bu saatten sonra riskli artık bence
- 19-06-2025, 21:45:09Faizler düşmeye başlayınca aklına gelmesi kötü olmuş hem tüm paraye faiz işlemiyor birde 15 stopaj var
- 19-06-2025, 21:45:58Finansal bilgim pek yok sadece kendi görüşlerimi yazacağım.
Bana kalırsa bu faiz oranları bir yerde muhakkak düşecek. Artık sürdürülebilir değil ve bence artık sonlara yaklaştık. Ve öyle olduğu zaman faiz düşüp döviz yükselecek. Böyle bir durumda da maliyetler ve evinizin fiyatı yükselecek. Ben olsam böyle bir risk almazdım. - 19-06-2025, 21:46:21Hocam bu dediğiniz çok saçma, o zaman amerikada her ay ev fiyatlarının %10 artması lazım veya avrupa da veya çin'de. Çin'de şuan ev fiyatlarını geçtim tüm ürünlerin fiyatı düşüyor talep yok şuan Çin'de.MeyRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 21:48:11Haram kısmı ile ilgili yorum yapmayacağım faizde bir miktar param var. Bu kısım tamamen bireysel tercihtir.
Sana önerim böyle bir fikrin varsa evini küçült ama mutlaka bir ev al çünkü bir kaç gündür görüyorsun savaştır ıvır zıvır her an dengeler değişebiliyor çünkü ülke ekonomisi çok kırılgan. Bir anda evsiz kalabilirsin 7 milyona evini satıyorsan mutlaka 3-4 milyona bir ev alıp kalanını faize koy niyetin buysa en azından paranı işletirken geleceğini de garanti altında tutmaya devam edersin. - 19-06-2025, 21:49:02Hocam ev fiyatları daha ne kadar arşa çıkabilirki ? Kendi evimin bile bugün piyasasının 7 milyon olması bana şaka gibi geliyor. Ne olacak 20 milyonmu olacak bir ev ?iNKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 21:50:47Herkes 5 yıl öncesinde yaşamaya devam ettiği için hocam normal bence. 5 Yıl içinde hep böyle olduğu için. Ama dediğin doğru Türkiye'den bile yurtdışından ev alıyo millet.Perfection adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle