Bankada ki parayı devamlı faizi üstüne koyarak tutsan bir ihtimal birşeyler olabilir diğer türlü ana parayı koruyup faizi yersen yıl sonunda o dairenin odasını bile zor alırsın. Şuan faizler yüksek ancak 6 ay sonra ne olacağını kimse bilemez riskli bir yatırım olur.
Hocam ev fiyatları daha ne kadar arşa çıkabilirki ? Kendi evimin bile bugün piyasasının 7 milyon olması bana şaka gibi geliyor. Ne olacak 20 milyonmu olacak bir ev ?