Şöyle yapabilirsin. Eğer o faizden gelen para ile mal alıp satıp kar edersen işte o zaman paran erimez dostum. Benim görüşüm bu yönde. Ama sen faizden gelen parayı yiyip oturayım dersen sıkıntı. Gelen parayı işletmen lazım ki şu anda faizciler öyle yapıyor