Finansal bilgim pek yok sadece kendi görüşlerimi yazacağım.
Bana kalırsa bu faiz oranları bir yerde muhakkak düşecek. Artık sürdürülebilir değil ve bence artık sonlara yaklaştık. Ve öyle olduğu zaman faiz düşüp döviz yükselecek. Böyle bir durumda da maliyetler ve evinizin fiyatı yükselecek. Ben olsam böyle bir risk almazdım.