Offf offf anlatamadık kardeşim yıllardır.Faizle para kazanamazsın.Sadece enflasyona karşı bir miktar korursun paranı.Bugün 1.500 M a aldığın evi önümüzdeki ay aynı paraya alamazsın.
10 sene önce bankada faizde 150 bin paran vardır ev alabiliyordun.Yıllarca maaaşını biriktirip faizle 2025 de o parayı 1 milyon TL yaptın diyelim.Şimdi bırak ev almayı,sıfır araba alamazsın.
Sen yıllık %45 faizle para kazanacağını sanarken senin kirana %100 zam geliyor.Gıdaya %200-300 zam geliyor.Gerçek enflasyon dedikleri gibi gerçekten tek haneli olsaydı,o zaman faizden para kazanabilirdin.Gerçek enflasyon %300-400 lerde sen %45 faiz kazancıyla kâr yapmış olmuyorsun doğal olarak...
Evip Satıp Faize Yatırma Fikri Çık Aklımdan
43
●3.520
- 19-06-2025, 21:53:45Ben de satmayı düşünüyorum. 2.5 milyon TL ediyor. Ben ne yapacam? Geç mi kaldık yoksa yine de üstüne koyup daha iyi bir yer alabilir miyim?
- 19-06-2025, 21:55:20Burada yeni yapılan residenasta 1+1 daireye 20milyon istediler. Çıkar hocam maliyet artıyor mütehaitte 2 katı artırıyor piyasa onların elinde istedikleri fiyata çıkarıyorlar. Benim 2015 te 100bine aldığım daire şuan 6 milyon civarı sen düşün. 2017 de 67bin tl ye aldığım arabam şuan 900 bin yani piyasa allak pullak bir şekilde banka kredisi filan derken fiyatlar artıyor. İnsanlar o kadar yüksek konut kredisine nasıl cesaret ediyorlar aklım almıyor. 4 milyon çeksen 10 senelik belki 30 milyon kredi ödeyeceksin.Perfection adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 21:55:57Hocam amacım zaten para kazanmak değil tam olarak ortalama 1.5 milyon bir borcum var ve buna her gün seninde söylediğin faiz işleniyor birazda bu yüzden satmak istiyorum.ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 21:56:05Hiç bir şekilde konut kredisi vs. vermiyolar hocam şuan.iNKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 21:56:47Faiz oranı yüksekse hemen kapatın hocam, değilse faize 1.5m atıp ödemeye çalışabilirsiniz.Perfection adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 21:59:24Bir kartımda her ay 30k gecikme faizi var hocam gerisi sen düşünEfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 22:08:3330k az değil, ama yinede tabi sizin bileceğiniz iş, faizler yüksek olduğu için evinizi satmaya kalktığınızda 7m'a eklerseniz. 6m 5m felan teklif edecektir çoğu insan. çünkü faizler yüksek nakit kral diyerekten.Perfection adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 22:14:45Faiz değil mevduat olarak düşün. Çünkü dinde haram olarak faiz çok farklı bir durum. Ben mevduattayım. faiz böylemi devam edecek diyenlere kulak asma çünkü 2 yıldır böyle devam ediyor böyle de devam etmek zorunda hatta son zamanlarda yurt dışında olan olaylardan dolayı artmak zorunda. Mevduatta uzun süreli para kazanamazsın. enflasyona yenik düşersin. Mevduatta vurkaç yapacaksın. 3-6-9 ay maksimum alabildiğini alıp daha sonra güvenli bir limana çekilebilirsin altın gibi. evini kiraya versen babanın oğlu bile olsu aylık 270bin vermez. ben şuan akbank tan 32 gün vade %49 alıyorum memnunum. şubat gibi çıkmayı düşünüyorum.
ekleme: geçen sene de faizde 3 ay kaldım arabamın modelini yükselttim