Offf offf anlatamadık kardeşim yıllardır.Faizle para kazanamazsın.Sadece enflasyondan bir miktar korursun paranı.Bugün 1.500 K ya aldığın evi önümüzdeki ay aynı paraya alamazsın.
10 sene önce bankada faizde 150 bin paran vardır ev alabiliyordun şimdi bankada 1 milyon paran vardır.Bırak evi sıfır araba alamazsın.
Sen yıllık %45 faizle para kazanacağını sanarken senin kirana %100 zam geliyor.Gıdaya %200-300 zam geliyor.Gerçek enflasyon dedikleri gibi gerçekten tek haneli olsaydı.O zaman faizden para kazanabilirdin.Gerçek enflasyon %300-400 lerde sen %45 faiz kazanıyorsun kâr yapmış olamıyorsun yani...
Hocam amacım zaten para kazanmak değil tam olarak ortalama 1.5 milyon bir borcum var ve buna her gün seninde söylediğin faiz işleniyor birazda bu yüzden satmak istiyorum.