Burada yeni yapılan residenasta 1+1 daireye 20milyon istediler. Çıkar hocam maliyet artıyor mütehaitte 2 katı artırıyor piyasa onların elinde istedikleri fiyata çıkarıyorlar. Benim 2015 te 100bine aldığım daire şuan 6 milyon civarı sen düşün. 2017 de 67bin tl ye aldığım arabam şuan 900 bin yani piyasa allak pullak bir şekilde banka kredisi filan derken fiyatlar artıyor. İnsanlar o kadar yüksek konut kredisine nasıl cesaret ediyorlar aklım almıyor. 4 milyon çeksen 10 senelik belki 30 milyon kredi ödeyeceksin.
Hiç bir şekilde konut kredisi vs. vermiyolar hocam şuan.