EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faiz oranı yüksekse hemen kapatın hocam, değilse faize 1.5m atıp ödemeye çalışabilirsiniz.
Bir kartımda her ay 30k gecikme faizi var hocam gerisi sen düşün