Faiz değil mevduat olarak düşün. Çünkü dinde haram olarak faiz çok farklı bir durum. Ben mevduattayım. faiz böylemi devam edecek diyenlere kulak asma çünkü 2 yıldır böyle devam ediyor böyle de devam etmek zorunda hatta son zamanlarda yurt dışında olan olaylardan dolayı artmak zorunda. Mevduatta uzun süreli para kazanamazsın. enflasyona yenik düşersin. Mevduatta vurkaç yapacaksın. 3-6-9 ay maksimum alabildiğini alıp daha sonra güvenli bir limana çekilebilirsin altın gibi. evini kiraya versen babanın oğlu bile olsu aylık 270bin vermez. ben şuan akbank tan 32 gün vade %49 alıyorum memnunum. şubat gibi çıkmayı düşünüyorum.

ekleme: geçen sene de faizde 3 ay kaldım arabamın modelini yükselttim