Offf offf anlatamadık kardeşim yıllardır.Faizle para kazanamazsın.Sadece enflasyona karşı bir miktar korursun paranı.Bugün 1.500 M a aldığın evi önümüzdeki ay aynı paraya alamazsın.

10 sene önce bankada faizde 150 bin paran vardır ev alabiliyordun.Yıllarca maaaşını biriktirip faizle 2025 de o parayı 1 milyon TL yaptın diyelim.Şimdi bırak ev almayı,sıfır araba alamazsın.

Sen yıllık %45 faizle para kazanacağını sanarken senin kirana %100 zam geliyor.Gıdaya %200-300 zam geliyor.Gerçek enflasyon dedikleri gibi gerçekten tek haneli olsaydı,o zaman faizden para kazanabilirdin.Gerçek enflasyon %300-400 lerde sen %45 faiz kazancıyla kâr yapmış olmuyorsun doğal olarak...