erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllarca degil ama 2 yıl faizde bekletip 2 yilda 7 yi 13 14 yapmak caziptir. Evin 2 yilda 7 den 14 e cikmaz.
Olmaz olmaz demeyin hocam bu ülkede her şey olur. 430 bine aldığımız ev şu an 6 milyon. 1. yılı dolduğunda 2.5 milyondu. Yani demem o ki 1 yılda 2 katını geç 3-4 katını geçebiliyor. 2-3 yılda 10 katını geçebiliyor. Bu işi yapacak adamın oradan gelen paraya da hiç dokunmadan yine faize yatırması gerek ki altın,ev vb karşısında para çürümesin.