SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmaz olmaz demeyin hocam bu ülkede her şey olur. 430 bine aldığımız ev şu an 6 milyon. 1. yılı dolduğunda 2.5 milyondu. Yani demem o ki 1 yılda 2 katını geç 3-4 katını geçebiliyor. 2-3 yılda 10 katını geçebiliyor. Bu işi yapacak adamın oradan gelen paraya da hiç dokunmadan yine faize yatırması gerek ki altın,ev vb karşısında para çürümesin.
Büyük risk. Ev bir sermaye değilki satıp parasını değerlendirebilesin. Ev bir ihtiyaçtır. Sermaye ev dışında kazanılan paradır.
Doviz bir süredir yerinde sayıyor. Eğer atağa kalkarsa, Bu 7 milyonluk ev bir iki ayda 15 milyon olur.
Faiz birkaç yıldır kazandırıyor gibi gözüküyor. Ama bu durum hep böyle gitmez