Faiz 2 yıl bugunku oranlarda mı kalacak?
Faiz düşünce faizde tutulan nakit para piyasaya dönmeyecek mi?
Piyasaya dönen nakit para, piyasada nakit bolluğu yaratmayacak mı?
Nakit bollaşınca bugun 1e aldığın malın sahibi -millette para var benim malım artık 3 lira- demeyecek mi?
Şimdi tekrar düşün hocam, eline nakitin varsa yine bir mal al, alırken fiyatı kır. Alırken kazan.
Aklımdakileri yazmışsınız hocam.
Şu anda asgari ücretli kişi bile yemek parasını faize yatırıyor. Bu sistem kötü patlayacak ki şu anda bile enflasyona yetişemiyorlar.