Şöyle yapabilirsin. Eğer o faizden gelen para ile mal alıp satıp kar edersen işte o zaman paran erimez dostum. Benim görüşüm bu yönde. Ama sen faizden gelen parayı yiyip oturayım dersen sıkıntı. Gelen parayı işletmen lazım ki şu anda faizciler öyle yapıyor
Bu ülkede paranın değerini koruyup birde kar ettiren tek şey ticarettir.