Bu mevzu bilinmeze döndü her bir mevzu olacak dolar patlayacak faize koyduğumuz malı bile alamayacağız bakış açısı bilinmez bir korkuya döndü ama bu zamana kadar faizde duranlar bu durumdan etkilenmedi

çünkü korkulan olmadı, ülkenin cumhurbaşkanı olmaya en şansı yüksek siyasisini içeri attılar hala beklenen olmadı. Ben mesela 1 yıl önce arabamı sattım daha iyi bir araba aldım aklıma faize atıp beklemek vardı ve eğer bunu yapsaydım şimdi
mevcut aracımdan daha iyisini daha az ödeyerek alacaktım..
ama Türkiyede yaşamak belirsizlikleri de beraberinde getiriyor bu döviz patlamamış olabilir ama yarın patlamayacağının garantisi yok işte bu korku kötü olan