• 31-08-2009, 10:51:34
    #37
    Üyeliği durduruldu
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kızını zengine SATMAK normal benim buna tepki göstermem faşizim. çok iyi.
    "atsizcilar" Nihal Atsız, bu adamın kitaplarınıda okudum çok iyi tanıyorum, kafayı yemiş bir ırkçı faşist , konunun ilk 2 cümlesini okudum, hemen kürt kökenine bagladılar cem garipoglu şerefsizini, çok saçma yani alakası olmayan şeyler , bu konuyla ne ilgisi var yani şimdi ?

    Ben de milliyetçiyim, ama asla Irkçı değilim.

    Sadece Türk milleti necip bir millettir, o kadar.
  • 31-08-2009, 10:52:11
    #38
    TCde öldürülen tek kişi bu kız değil
    daha dün 4 şehit verdik 1 tanesinin tırnağı edermiydi bu kız sizce ?
    bu konu dillendirilmez ve konuşulmaz ise babasıda medyatik olmaz
    babanın istediği kan bedeli muhtemelen
    bu kanunen yasal ve dinen caiz,
    yormayın kendinizi...
  • 31-08-2009, 10:54:50
    #39
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.atsizcilar.com/forum/kizi...i-t106725.html

    bu adam bunu yazınca herkes küfretmişti. geleceği görmüş
    Adam orda birşey yazmamış ki ? Geleceği falanda görmemiş.Sırf dikkat çekmek için link veriyorsun.
  • 31-08-2009, 10:56:04
    #40
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "atsizcilar" Nihal Atsız, bu adamın kitaplarınıda okudum çok iyi tanıyorum, kafayı yemiş bir ırkçı faşist , konunun ilk 2 cümlesini okudum, hemen kürt kökenine bagladılar cem garipoglu şerefsizini, çok saçma yani alakası olmayan şeyler , bu konuyla ne ilgisi var yani şimdi ?
    Ben de milliyetçiyim, ama asla Irkçı değilim.
    Sadece Türk milleti necip bir millettir, o kadar.
    ya üstteki mesajlarımda da yazdım. bende o konudan bahsetmiyorum. zengine peşkeş çektiğinden bahsediyorum. senden önce biri daha bu hataya düştü de ona açıklamıştım.

    zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam orda birşey yazmamış ki ? Geleceği falanda görmemiş.Sırf dikkat çekmek için link veriyorsun.
    ilgi manyağıyım ben. hekim abiyim. hatta paris hiltonum. herkes bana baksın.

    Hayyam Garipoğlu 1990'lı yıllardaki kadar olmasa bile hâlâ zengin... Dolayısıyla, yeğeni Cem Garipoğlu da zengin.
    Bolu/Mengenli Karabulut ailesi 17 yaşındaki kızları Münevver'in Cem Garipoğlu ile ilişki kurmasına hiç karşı çıkmadılar, bilakis bu ilişkiyi desteklediler.
    Aşçılık yaparak ailesini kıt kanaat geçindiren baba Süreyya Karabulut, altında son model Porsche ile gezen, süper lüks villada yaşayan, cebinde tomarla para olan Cem Garipoğlu'nu ideal damat adayı olarak gördüğü için 17 yaşındaki lise öğrencisi kızının gece geç saatlere kadar Cem ile gezip dolaşmasına ses çıkarmadı.

    adam mağdur durumda diye her yaptığıda görmezden gelinmez be arkadaşım. yüzsüz polise bile laf atıyor kimse sesini çıkarmıyor. nerde milliyetçiliğiniz?
  • 31-08-2009, 11:04:09
    #41
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya üstteki mesajlarımda da yazdım. bende o konudan bahsetmiyorum. zengine peşkeş çektiğinden bahsediyorum. senden önce biri daha bu hataya düştü de ona açıklamıştım.



    ilgi manyağıyım ben. hekim abiyim. hatta paris hiltonum. herkes bana baksın.

    Hayyam Garipoğlu 1990'lı yıllardaki kadar olmasa bile hâlâ zengin... Dolayısıyla, yeğeni Cem Garipoğlu da zengin.
    Bolu/Mengenli Karabulut ailesi 17 yaşındaki kızları Münevver'in Cem Garipoğlu ile ilişki kurmasına hiç karşı çıkmadılar, bilakis bu ilişkiyi desteklediler.
    Aşçılık yaparak ailesini kıt kanaat geçindiren baba Süreyya Karabulut, altında son model Porsche ile gezen, süper lüks villada yaşayan, cebinde tomarla para olan Cem Garipoğlu'nu ideal damat adayı olarak gördüğü için 17 yaşındaki lise öğrencisi kızının gece geç saatlere kadar Cem ile gezip dolaşmasına ses çıkarmadı.


    adam mağdur durumda diye her yaptığıda görmezden gelinmez be arkadaşım. yüzsüz polise bile laf atıyor kimse sesini çıkarmıyor. nerde milliyetçiliğiniz?
    Bu mu adamın geleceği görmüş olan yazısı.Burda geçmişten bahsediyor ve tüm Türkiye bundan haberdardı zaten.Senin kızının başını kesseler polis falan tanır mısın?
  • 31-08-2009, 11:07:29
    #42
    zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mu adamın geleceği görmüş olan yazısı.Burda geçmişten bahsediyor ve tüm Türkiye bundan haberdardı zaten.Senin kızının başını kesseler polis falan tanır mısın?
    polis tanımazsan kızının başını götürürler. gider uğraşırsın seninde başını götürürler. idamı kaldıranlar utansın artık. böylelerini asamıyoruz. polisi tanımazsanda kanunlara karşı gelmiş olursun. kendi başına adalet varsa çıkalım sokaklara darbe yapalım. konuyu *** etmede üstünüze yok ya. saçmalamaktan öteye gitmiyorsunuz.
  • 31-08-2009, 11:11:46
    #43
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polis tanımazsan kızının başını götürürler. gider uğraşırsın seninde başını götürürler. idamı kaldıranlar utansın artık. böylelerini asamıyoruz. polisi tanımazsanda kanunlara karşı gelmiş olursun. kendi başına adalet varsa çıkalım sokaklara darbe yapalım. konuyu *** etmede üstünüze yok ya. saçmalamaktan öteye gitmiyorsunuz.
    Şu an saçmalayan sensin konuyu nereye bağladın.Helal olsun.
  • 31-08-2009, 11:30:20
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel olmuş herif zengin olacak işte kız hayatta olsa o kadar para etmezdi


    terbiyesiz ahlaksız herif dakika bası agla zırla zaten ben onuncu gunden sonra nefret ediordm
  • 31-08-2009, 11:35:29
    #45
    Yuh *** yuuuh !!! Sabah sabah deli olcam ya yok böyle birşey. Allahın belası. Organize işler çocuğu Mübarek günde günaha gireceğiz ya off.
    2 aydır aynı haberi oku oku oku sonra adamın istediğine bak Yok yok insanlık ölmüş