• 31-08-2009, 12:53:09
    #73
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ne diyorum siz ne diyorsunuz.Dakota "en fazla 1m eder" şeklinde bir yorumu sakın ola dışarıda herhangi bir ortamda söylemeye kalkma.Yoksa bir daha söylüyecek halin kalmaz.Patavatsız adam..
    ya dostum babası böyle bir teklif yaparsa, onların öyle demesine kimse bir şey diyemez. şunları duyarsanda yadırgama boşuna;

    x bence 100 k dan fazla etmez bu saatten sonra.

    x paypal ödeme varsa pm

    x ilgili site açsam iyi hit yapar mı?
  • 31-08-2009, 12:54:01
    #74
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben her zman patavatsızımdır kavga cıkar ben yine eve giderim babam bile kavga ettigimi anlamaz
    Olurda bir gün aynı ortamda bulunur ve yine patavatsızlık yaparsan merak etme sen bile anlamazsın kavga ettiğini..

    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya dostum babası böyle bir teklif yaparsa, onların öyle demesine kimse bir şey diyemez. şunları duyarsanda yadırgama boşuna;
    x bence 100 k dan fazla etmez bu saatten sonra.
    x paypal ödeme varsa pm
    x ilgili site açsam iyi hit yapar mı?
    sana ben ne diyeyim ya..
  • 31-08-2009, 12:56:43
    #75
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlarımı iyi okursan anlarsın.Ben babasının yaptığı şerefsizliği desteklemiyorum.Ama "en fazla 1m eder" sözünü senin eşin kızın için söylese bu adam ne yaparsın?
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin benim kızım deme boşuna. ben kızımı bir erkekle başbaşa bırakmam. dinende bir erkek ve bir kızın kapalı ortamda kalmaları yasak zaten.
    BReeD'in sorduğu soruyla senin verdiğin cevap arasında hiç bi bağlantı yok.Konuyu başka yerlere çekmek için cevap yazma.
  • 31-08-2009, 12:57:01
    #76
    sabah mesaiye geldim. televizyonda olayı izledim. 3 milyon dolar helallik aldığını, fakat davanın devam edeceğini söyleyince, artık toplumsal etiğin son noktasına vardığımızın farkına vardım arkadaşlar.

    İstanbul İl Eski Emniyet Müdürü'nün bu konuda yaptığı bir açıklama vardı. Bu adam sonuna kadar haklı çıktı.

    Hunharca öldürülen bir kız, kızını sorgulamayan ve dikkat etmeyen bir aile ve sonunda bu şekilde bir çuvallama bana şimdi bir çok şeyi anlatıyor ve kalben hissiyattımın bittiğini düşünüyorum.

    Ne diyeceğimi bilmiyorum...

    ----------------------

    Burda konuyu değiştirmek istiyorum.

    Aile çocukları yerine, entellektüel, zengin, serseri çocuklarla gezen, emoculuğu benimsemiş tüm modern bayanlar burada sizin alınacak bir ders var.
  • 31-08-2009, 12:58:46
    #77
    Üyeliği durduruldu
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ne diyorum siz ne diyorsunuz.Dakota "en fazla 1m eder" şeklinde bir yorumu sakın ola dışarıda herhangi bir ortamda söylemeye kalkma.Yoksa bir daha söylüyecek halin kalmaz.Patavatsız adam..
    Ayrıca babasıyla aramızda fark olması dogal o 3m deger bicmis ben 1

    benim yaptıgım terbiyesizlik değil babasına gosterdigim tepkidir 4-5 aydır hergun farklı kanalda hergun farklı programda olupda emniyet mudurune vs etmedigi lafı bırakmayıpta ya aslında bana 3m € verin ben bırakırım bu işi demesi en mantıklı laf.
  • 31-08-2009, 13:00:26
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Olayı anladığım kadarıyla konuşayım. Kimse demesin banada sende münevverin akrabasımısın diye Babasına zaten ayrı bir uyuz oluyorum adam tv lerde paso sanki üzülmemiş sevinmiş öldüğüne. Kendi sitelerinde münevverin kardeşi bir açıklama yapmış demiş ki. Herkes babamı yanlış anladı zaten bu olayı açıklayacaktı medya yanlış yerlere çekti diyor olayın aslı şuymuş. Ben kızımı tabiki satmıyorum tek istediğim bu adama hakkımı helal etmiyorum hakkımı helal etmem için 3 milyon € istiyorum. Ve oğlunuda adalete teslim edecek diyor. Ve alacağı parayıda annesi MS hastasıymış sanırım. MS hastanesi yokmuş orada Türkiyede az bulunan bir hastaneymiş. Ordaki birilerinle görüşmüş direk parayı onlar alıp MS hastanesi kurucaklarmış. Eğer olay böyle ise davranış güzel yok herşeyi kendisi için yapacak ise yanlış.
  • 31-08-2009, 13:00:41
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Allah böyle ******** anne babayı kimseye vermesin. Kızın dirisini satmaya çalıştılar olmadı şimdi ölüsünün üstünden dirisinden kazanacakları paranın 421371 katını kazanıyorlar. Allah bunları nasıl biliyorsa öyle yapsın.
  • 31-08-2009, 13:03:49
    #80
    garintsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah böyle ******** anne babayı kimseye vermesin. Kızın dirisini satmaya çalıştılar olmadı şimdi ölüsünün üstünden dirisinden kazanacakları paranın 421371 katını kazanıyorlar. Allah bunları nasıl biliyorsa öyle yapsın.
    Aynen
  • 31-08-2009, 13:06:26
    #81
    zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten şu an konuda olan 26 kişide bunu merak ettiği için girmiştir konuya.Konuya açıklık getirdiğin için sağol.
    Ne demek amaçım bilgiledirmek.