Ben ne diyorum siz ne diyorsunuz.Dakota "en fazla 1m eder" şeklinde bir yorumu sakın ola dışarıda herhangi bir ortamda söylemeye kalkma.Yoksa bir daha söylüyecek halin kalmaz.Patavatsız adam..
Ayrıca babasıyla aramızda fark olması dogal o 3m deger bicmis ben 1
benim yaptıgım terbiyesizlik değil babasına gosterdigim tepkidir 4-5 aydır hergun farklı kanalda hergun farklı programda olupda emniyet mudurune vs etmedigi lafı bırakmayıpta ya aslında bana 3m € verin ben bırakırım bu işi demesi en mantıklı laf.