• 31-08-2009, 12:39:18
    #64
    Üyeliği durduruldu
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ne diyorsun arkadaşım."Edeceği maksimum 1m" ne demek.Terbiyesiz herif kendine gel.
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlarımı iyi okursan anlarsın.Ben babasının yaptığı şerefsizliği desteklemiyorum.Ama "en fazla 1m eder" sözünü senin eşin kızın için söylese bu adam ne yaparsın?
    eminimki o arkadasımın kızı veya kardesi boyle bir olaya kurban gitse kardesinin kızının olusune 3m € fiyat bicmez.


    pardon bicmez yazmısım bicemez.
  • 31-08-2009, 12:39:57
    #65
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence HazarHizmet olayın reklam olduğunu anlamış oda faydalanacağını belirtmiş. olayın rezilliğini gayet iyi açıklamış.
    Babası kızını kullanıyorda ben o adamın katılca programı çeksem yayınlasam diyom bi yararı olur hem izlemiyenler izler hemde ben kazanırım kendi öz babası kızının üzerinden 3MİLYAR€ kazanıyorda yok bir şey bana dimi bunlar böyle ahtapot,


    okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Münevver'in akrabası felan mısın ?
    son yazdığın mesajlar resmen öyle gösteriyor.
    Babası 3M € para istemiş daha neyin lafını yapıyorsun burada ?
    Boş boş konuşuyor.
  • 31-08-2009, 12:41:15
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Hımmm güzel. Açıklı bir olay üzüldüm ah münevver vah münevver ver 3 milyon gidelim pazara kadar değil mezara kadar.
  • 31-08-2009, 12:42:20
    #67
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlarımı iyi okursan anlarsın.Ben babasının yaptığı şerefsizliği desteklemiyorum.Ama "en fazla 1m eder" sözünü senin eşin kızın için söylese bu adam ne yaparsın?
    eğer adam çıkıpta 3m para istiyorsa o da "en fazla 1m eder" diye söyleyebilir.
    insanda biraz yüz olur. o kadar gündemi oyaladın basın açıklamaları yaptın.polisi uğraştırdın durdun.Kanal kanal boy gösterdin tüm ana haber bültenlerinde çıktın konuşup durdun.

    eee şimdi nerde o kadar açıklama yapan baba ?
    3m € verin helal edeyim diyor.bu kadar kolay mı herşey ?
  • 31-08-2009, 12:42:30
    #68
    Üyeliği durduruldu
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilgi manyağıyım ben. hekim abiyim. hatta paris hiltonum. herkes bana baksın.
    sen aslında boşboğaz ve mantıksız birisin
    konuyu saptırma. insanların kökeni ile alakalı " yoruma açık, tahrik edici " yazıları senin bile olmasa burada yayınlama hakkın yok.
    saçmalamayı kes artık
  • 31-08-2009, 12:43:00
    #69
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlarımı iyi okursan anlarsın.Ben babasının yaptığı şerefsizliği desteklemiyorum.Ama "en fazla 1m eder" sözünü senin eşin kızın için söylese bu adam ne yaparsın?
    senin benim kızım deme boşuna. ben kızımı bir erkekle başbaşa bırakmam. dinende bir erkek ve bir kızın kapalı ortamda kalmaları yasak zaten.
  • 31-08-2009, 12:48:00
    #70
    Ben ne diyorum siz ne diyorsunuz.Dakota "en fazla 1m eder" şeklinde bir yorumu sakın ola dışarıda herhangi bir ortamda söylemeye kalkma.Yoksa bir daha söylüyecek halin kalmaz.Patavatsız adam..
  • 31-08-2009, 12:50:06
    #71
    fox tv ye röportaj verdi evet doğru istemiş.Vallaha bu işte hikaye demekki orataya bu çıkıyor sanırım :S
  • 31-08-2009, 12:50:50
    #72
    Üyeliği durduruldu
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ne diyorum siz ne diyorsunuz.Dakota "en fazla 1m eder" şeklinde bir yorumu sakın ola dışarıda herhangi bir ortamda söylemeye kalkma.Yoksa bir daha söylüyecek halin kalmaz.Patavatsız adam..
    valla ben her zman patavatsızımdır kavga cıkar ben yine eve giderim babam bile kavga ettigimi anlamaz