Mesajlarımı iyi okursan anlarsın.Ben babasının yaptığı şerefsizliği desteklemiyorum.Ama "en fazla 1m eder" sözünü senin eşin kızın için söylese bu adam ne yaparsın?
eğer adam çıkıpta 3m para istiyorsa o da "en fazla 1m eder" diye söyleyebilir.
insanda biraz yüz olur. o kadar gündemi oyaladın basın açıklamaları yaptın.polisi uğraştırdın durdun.Kanal kanal boy gösterdin tüm ana haber bültenlerinde çıktın konuşup durdun.
eee şimdi nerde o kadar açıklama yapan baba ?
3m € verin helal edeyim diyor.bu kadar kolay mı herşey ?