bence HazarHizmet olayın reklam olduğunu anlamış oda faydalanacağını belirtmiş. olayın rezilliğini gayet iyi açıklamış.
Babası kızını kullanıyorda ben o adamın katılca programı çeksem yayınlasam diyom bi yararı olur hem izlemiyenler izler hemde ben kazanırım kendi öz babası kızının üzerinden 3MİLYAR€ kazanıyorda yok bir şey bana dimi bunlar böyle ahtapot,
Münevver'in akrabası felan mısın ?
son yazdığın mesajlar resmen öyle gösteriyor.
Babası 3M € para istemiş daha neyin lafını yapıyorsun burada ?
Boş boş konuşuyor.