Ben ne diyorum siz ne diyorsunuz.Dakota "en fazla 1m eder" şeklinde bir yorumu sakın ola dışarıda herhangi bir ortamda söylemeye kalkma.Yoksa bir daha söylüyecek halin kalmaz.Patavatsız adam..
valla ben her zman patavatsızımdır kavga cıkar ben yine eve giderim babam bile kavga ettigimi anlamaz