• 31-08-2009, 13:12:00
    #82
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek amaçım bilgiledirmek.
    İşte deve işte hendek.
  • 31-08-2009, 13:25:38
    #83
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mesajlarda seviyeyi koruyalım lütfen.vede olaylarla alakası olmayan kişileri saçma sapan karşılaştırmalarda bulunmayalım.
  • 31-08-2009, 14:22:34
    #84
    Birbirinizle tartışmanız çok saçma! Kendinize gelin.
    Garipoğlu ailesinin ne mal olduğunu herkes biliyor, bilmiyor değil.
    Karabulut aileside saf olduğunu herkes biliyor.
    Karabulut ailesi hadi parası peşinde değil bu kadar dinini seven iyi huylu aile. Bak bak bak helalliğide düşünebiliyor. ALLAH RAZI OLSUN.
    Ama(!) benim bacım askılı bi giyse babam öldürecek kadar çok kızar. Ama karabulut ailesi resimleriyle yatıp kalkıyor. Yani maNga grubunun bi şarkısı varya Bende Alışırım Gözlerimi Kapatmaya aynı o hesap. Bu yazıyıda o kadar pis bi moralle yazıyorum anlatamam.
    E be adam madem bu kadar seviyordun kızını madem helallik düşünebiliyorsun; neden reklam ediyorsun başkalarının haklarına giriyorsun. Ben 2 ay sırf Münevverin haberini okudum. Her okuduğumda üzüldüm. Tabi diğer haberlerede üzülüyordum ama sonuçta ortada kafası kopmuş bi ceset. Güler yüzlü bi kız vardı. Her insan üzülür. Ama olay buraya kadar gelince içim iyice acıdı Neden be neden.

    Kızı diyor babamı yanlış anladınız; kızıda yanlış biliyor onlar kendilerini ya anlatamıyor ya da bizi yiyor.
  • 31-08-2009, 14:59:56
    #85
    Üyeliği durduruldu
    Kanal D 'de "susma" adlı programda babası.. Bende rastladım şimdi.
  • 31-08-2009, 15:17:42
    #86
    Cem keşke bu adamın başını kesseydi.
  • 31-08-2009, 17:31:43
    #87
    GR_BaTTal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen

    +1 yerinde yorum soze gerek bırakmadı
  • 31-08-2009, 18:55:27
    #88
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    şimdi tvde gördüm şaşırdım
  • 31-08-2009, 19:33:50
    #89
    Üyeliği durduruldu
    Ya çok acı şey orası kesin ancak şu bir gerçek bu katili devletin adamları koruyor ... 6 ay da bir adam bulunmaz mı ya bu ne acizliktir kardeşim bu ülkede can güvenliği falan yok zaten zengin olmasaydı bu ******** medyada böle üstüne gitmezdi ...

    Her ne kadar kızına sahip çık diyenlere kızsakta bu kızda 17 - 18 yaşınad ne işi var böle züppelerle teğmenlerle anlamak zor ...
  • 31-08-2009, 20:08:00
    #90
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kan parası doğuda çok yaygın bir olaydır. Adamda bu geleneği bahane ederim olmadı diyerek güzel bir adiliğe yelken açmış, yazık.
    bu kan parası olayı kaza sonucu olan ölümlerde kullanılabilir ancak. cinayet olaylarında bahanesi bile çok saçma olur.



    kasıtlı cinayetlerin cezası idam olmalı. tartışmaya bile gerek yok. 1 kişiyi öldüreni 30 sene sonra serbest bırakırsan 2. yi de öldürebilir.