HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Münevver Karabulut = 3 milyon euro
120
●6.370
- 31-08-2009, 14:22:34Birbirinizle tartışmanız çok saçma! Kendinize gelin.
Garipoğlu ailesinin ne mal olduğunu herkes biliyor, bilmiyor değil.
Karabulut aileside saf olduğunu herkes biliyor.
Karabulut ailesi hadi parası peşinde değil bu kadar dinini seven iyi huylu aile. Bak bak bak helalliğide düşünebiliyor. ALLAH RAZI OLSUN.
Ama(!) benim bacım askılı bi giyse babam öldürecek kadar çok kızar. Ama karabulut ailesi resimleriyle yatıp kalkıyor. Yani maNga grubunun bi şarkısı varya Bende Alışırım Gözlerimi Kapatmaya aynı o hesap. Bu yazıyıda o kadar pis bi moralle yazıyorum anlatamam.
E be adam madem bu kadar seviyordun kızını madem helallik düşünebiliyorsun; neden reklam ediyorsun başkalarının haklarına giriyorsun. Ben 2 ay sırf Münevverin haberini okudum. Her okuduğumda üzüldüm. Tabi diğer haberlerede üzülüyordum ama sonuçta ortada kafası kopmuş bi ceset. Güler yüzlü bi kız vardı. Her insan üzülür. Ama olay buraya kadar gelince içim iyice acıdı
Neden be neden.
Kızı diyor babamı yanlış anladınız; kızıda yanlış biliyor onlar kendilerini ya anlatamıyor ya da bizi yiyor. - 31-08-2009, 17:31:43GR_BaTTal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+1 yerinde yorum soze gerek bırakmadı - 31-08-2009, 19:33:50Üyeliği durdurulduYa çok acı şey orası kesin ancak şu bir gerçek bu katili devletin adamları koruyor ... 6 ay da bir adam bulunmaz mı ya bu ne acizliktir kardeşim bu ülkede can güvenliği falan yok zaten zengin olmasaydı bu ******** medyada böle üstüne gitmezdi ...
Her ne kadar kızına sahip çık diyenlere kızsakta bu kızda 17 - 18 yaşınad ne işi var böle züppelerle teğmenlerle anlamak zor ... - 31-08-2009, 20:08:00bu kan parası olayı kaza sonucu olan ölümlerde kullanılabilir ancak. cinayet olaylarında bahanesi bile çok saçma olur.MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kasıtlı cinayetlerin cezası idam olmalı. tartışmaya bile gerek yok. 1 kişiyi öldüreni 30 sene sonra serbest bırakırsan 2. yi de öldürebilir.
Neden be neden.