Ya çok acı şey orası kesin ancak şu bir gerçek bu katili devletin adamları koruyor ... 6 ay da bir adam bulunmaz mı ya bu ne acizliktir kardeşim bu ülkede can güvenliği falan yok zaten zengin olmasaydı bu ******** medyada böle üstüne gitmezdi ...

Her ne kadar kızına sahip çık diyenlere kızsakta bu kızda 17 - 18 yaşınad ne işi var böle züppelerle teğmenlerle anlamak zor ...