Münevver Karabulut = 3 milyon euro
120
●6.370
- 31-08-2009, 03:49:35O adamı bulamazlar baksana para verip susturmaya çalışıyorlar bu hikaye bir kaç zaman sonra unutulup gidicek geçmişte kalıcak sadece adamın yaptığı adilik.
- 31-08-2009, 04:04:46Geçenlerde televizyonda diyordu cem yakalanmaz ise TBMM'nin önünde kendimi yakacağım diye. Seda sayanda aman Allah korusun demişti. Bu şahsiyetsizde münevveri korumayan Allah benide korumasın demişti. ARtık kendini yakmasına gerek kalmadı sanırım.
- 31-08-2009, 04:10:19Hurriyetin abartması
Olay böyle değil,
3 milyon euro karşıgında, Garipoğlu ailesi ile helaleşecek
Parayı ise bir vakıf veya okul actırıp Kızının adını Yaşatacak
Yani hemen asıp kesmeye art niyet aramaya gerek yok, Baba olan belki anlar.
Yok kızın ölüsü 3 milyon felan abi böyle birşey olamaz.
Adam akıllı yani gerizekalı değil 3 milyon karşılıgında vazgeceyim davamdan demiyor.
Koşullar koşuyor
1- Cem garipoğlu adalete teslim edilecek
2- Okul veya bir Vakıf kurulacak
3- 3 milyon euro verilecek ve bu parayıda baba hayır yaparak kızının adını yaşatacak
Biraz olgun olalım beyler. - 31-08-2009, 04:18:26Yorum yok. Haber doğrumu gerçek mi bilemiyorum. Doğruysa PES vallahi.
- 31-08-2009, 04:34:20Bırak kardeşim ya...O paranın hesabını kim tutacak.3 Milyon euro 6 trilyon lira demek.Bende bu adamın alacağı paraları vakıfa harcayacağına inanmıyorum.Belki göstermelik 1-2 okul.GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2009, 10:01:35Üyeliği durdurulduBaştan belliydi bu adamın derdinin kızını öldürenlerin cezasını çektirmeye çalışmadığı.Hep televizyon abartmalarıydı.
Vatanı savunurken şehit düşen o kadar askerimiz var.Onları abartsınlar.Gecenin bir yarısı dışarda gezerken öldürülen bir kız bu kadar abartılmamalı.
O adam parayı alır ondan sonrada yurtdışına gider ne haberler kalır ne davası. - 31-08-2009, 10:18:00http://www.atsizcilar.com/forum/kizi...i-t106725.html
bu adam bunu yazınca herkes küfretmişti. geleceği görmüş