GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hurriyetin abartması
Olay böyle değil,
3 milyon euro karşıgında, Garipoğlu ailesi ile helaleşecek
Parayı ise bir vakıf veya okul actırıp Kızının adını Yaşatacak
Yani hemen asıp kesmeye art niyet aramaya gerek yok, Baba olan belki anlar.
Yok kızın ölüsü 3 milyon felan abi böyle birşey olamaz.
Adam akıllı yani gerizekalı değil 3 milyon karşılıgında vazgeceyim davamdan demiyor.
Koşullar koşuyor
1- Cem garipoğlu adalete teslim edilecek
2- Okul veya bir Vakıf kurulacak
3- 3 milyon euro verilecek ve bu parayıda baba hayır yaparak kızının adını yaşatacak
Biraz olgun olalım beyler.
Bırak kardeşim ya...O paranın hesabını kim tutacak.3 Milyon euro 6 trilyon lira demek.Bende bu adamın alacağı paraları vakıfa harcayacağına inanmıyorum.Belki göstermelik 1-2 okul.