Baştan belliydi bu adamın derdinin kızını öldürenlerin cezasını çektirmeye çalışmadığı.Hep televizyon abartmalarıydı.
Vatanı savunurken şehit düşen o kadar askerimiz var.Onları abartsınlar.Gecenin bir yarısı dışarda gezerken öldürülen bir kız bu kadar abartılmamalı.

O adam parayı alır ondan sonrada yurtdışına gider ne haberler kalır ne davası.