sabah mesaiye geldim. televizyonda olayı izledim. 3 milyon dolar helallik aldığını, fakat davanın devam edeceğini söyleyince, artık toplumsal etiğin son noktasına vardığımızın farkına vardım arkadaşlar.
İstanbul İl Eski Emniyet Müdürü'nün bu konuda yaptığı bir açıklama vardı. Bu adam sonuna kadar haklı çıktı.
Hunharca öldürülen bir kız, kızını sorgulamayan ve dikkat etmeyen bir aile ve sonunda bu şekilde bir çuvallama bana şimdi bir çok şeyi anlatıyor ve kalben hissiyattımın bittiğini düşünüyorum.
Ne diyeceğimi bilmiyorum...
----------------------
Burda konuyu değiştirmek istiyorum.
Aile çocukları yerine, entellektüel, zengin, serseri çocuklarla gezen, emoculuğu benimsemiş tüm modern bayanlar burada sizin alınacak bir ders var.