Olayı anladığım kadarıyla konuşayım. Kimse demesin banada sende münevverin akrabasımısın diye

Babasına zaten ayrı bir uyuz oluyorum adam tv lerde paso sanki üzülmemiş sevinmiş öldüğüne. Kendi sitelerinde münevverin kardeşi bir açıklama yapmış demiş ki. Herkes babamı yanlış anladı zaten bu olayı açıklayacaktı medya yanlış yerlere çekti diyor olayın aslı şuymuş. Ben kızımı tabiki satmıyorum tek istediğim bu adama hakkımı helal etmiyorum hakkımı helal etmem için 3 milyon € istiyorum. Ve oğlunuda adalete teslim edecek diyor. Ve alacağı parayıda annesi MS hastasıymış sanırım. MS hastanesi yokmuş orada Türkiyede az bulunan bir hastaneymiş. Ordaki birilerinle görüşmüş direk parayı onlar alıp MS hastanesi kurucaklarmış. Eğer olay böyle ise davranış güzel yok herşeyi kendisi için yapacak ise yanlış.