kızını zengine SATMAK normal benim buna tepki göstermem faşizim. çok iyi.
"atsizcilar" Nihal Atsız, bu adamın kitaplarınıda okudum çok iyi tanıyorum, kafayı yemiş bir ırkçı faşist , konunun ilk 2 cümlesini okudum, hemen kürt kökenine bagladılar cem garipoglu şerefsizini, çok saçma yani alakası olmayan şeyler , bu konuyla ne ilgisi var yani şimdi ?
Ben de milliyetçiyim, ama asla Irkçı değilim.
Sadece Türk milleti necip bir millettir, o kadar.