ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
polis tanımazsan kızının başını götürürler. gider uğraşırsın seninde başını götürürler. idamı kaldıranlar utansın artık. böylelerini asamıyoruz. polisi tanımazsanda kanunlara karşı gelmiş olursun. kendi başına adalet varsa çıkalım sokaklara darbe yapalım. konuyu *** etmede üstünüze yok ya. saçmalamaktan öteye gitmiyorsunuz.
Şu an saçmalayan sensin konuyu nereye bağladın.Helal olsun.